Kategorie

Najczęstsze pytania

Oto najczęściej zadawane przez Państwa pytania:

1) Jakie są formy płatności/ możliwości zapłaty za zamówienie?

W sklepie internetowym "Pana Kota sklep" dostępne formy zapłaty to:

- "płatności.pl" (system PayU) - opłata dokonywana jest tuż po złożeniu zamówienia
- "płatność za pobraniem" - opłaty za zamówienie dokonuje się kurierowi przy odbiorze paczki 
- "płatność gotówką" - forma płatności możliwa przy odbiorze osobistym zamówienia

2) Gdzie mieści się "Pana Kota sklep":

Sklep mieści się w Warszawie przy ulicy Alzackiej 8 (Saska Kępa) w biurze handlowym firmy Sense&Body.

3) W jakich godzinach pracuje sklep internetowy?
Od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

4) Gdzie można znaleźć informacje nt. promocji lub nowych produktów dostępnych w sklepie internetowym?

- na banerach na stronie sklepu internetowego,
- na profilu sklepu na portalu Facebook: "Pana Kota sklep"

5) Chcę otrzymać fakturę

Aby otrzymać fakturę prosimy zamieścić takową informację w uwagach do zamówienia.
Bez otrzymania takiej informacji do każdego zamówienia wystawiamy paragon.
 
W przypadku wystawienia paragonu, do otrzymania faktury konieczny jest zwrot paragonu.


6) Jakie istnieją możliwości kontaktu z personelem sklepu?

- kontakt telefoniczny: +48 22 782 25 94
- poprzez profil sklepu na portalu Facebook: "Pana Kota sklep"
- mail: sklep@panakotasklep.pl
- gadu-gadu: 56897268

7) "Chcę złożyć zamówienie z płatnością za pobraniem, jak to zrobić?"

Informację o chęci opłacenia zamówienia przy odbiorze paczki, prosimy zamieszczać przy składaniu zamówienia w rubryce "Uwagi".